torsdag 24. november 2011

Nok en nedtur

Da var det stormen "Berit" sin tur til å sette kjepper i hjulene :-(

Vi hadde endelig fått klarsignal om å reise til KrSand idag men selvfølgelig, når alt er klart medisinsk og med transport så er det været sin tur til å ødelegge for oss, ikke noen hjemreise idag heller. Og siden det skjedde på en fredag så blir det ikke bestilt nytt fly før til mandag.

Er så lei nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....

På den andre siden går det bra med lillegutt, men ikke strålende. CRP-verdiene hadde sunket til 28 igår og hjertet ser fint ut, men de finner ikke ut hvorfor han fortsatt trenger c-pap (oksygenmaske). De ser at han varierer veldig i formen...en dag er han fin og neste dag er han ikke fullt så fin. De sier det fortsatt ikke er så lenge siden operasjonen og at det kan være at han bare bruker litt tid på å komme seg men de har også begynt å tenke på andre alternativer som at han kan ha en betennelse på lungene eller at lungene hans er medfødt "myke". Begge tilstandene er sånt som kroppen ordner opp i/vokser av seg av seg selv...men kan ta tid så er vel bare å innse at det fort kan bli enda flere uker på sykehus. De sier at sålenge han trenger cpap'en i ny og ne må han være innlagt...

Blir det jul i år mon tro?

1 kommentar:

  1. Blir lei meg på dine vegne jeg:( Det skulle jo virkelig ikke vært mulig at været av alle ting skal ødelegge når alt annet ligger til rette for at dere skal få reise. Grrr...lurer på hvor det er Berit er så dum, for her er det jo masse blå himmel å se og jeg forstår det som at det ikke er så ille i Oslo heller...jaja, de tar vel ingen sjanser og det er jo bra selvom det er noe DRITT at dere ikke kommer hjem før helga!!!

    Så håper jeg lillegutt vokser av seg de små startvanskene han har sånn at c-pap'en kommer av og dere kan komme helt hjem. Da kommer jeg løpende bort på kveldsvisitt:-) Kommer selvfølgelig mer enn gjerne på besøk på sykehuset også hvis jeg får lov, men det ser vi bare. Har jo en liten pakkesang til lillegutt vet du:-)

    Og ja, det blir jul og dere får sikkert reist avgårde som planlagt selvom det helt sikkert føles som alle planer blir endret på for tiden.

    Diger koseklem til deg og lillegutt!

    SvarSlett