onsdag 7. mars 2012

Gravstedet


Ville bare vise frem graven din. Den er ikke så "fin" enda men det har jo vært snø og frost så det var først nå det var vits å plante noe. Vi plantet påskeliljer så håper vi de blomstrer fortsatt når påsken kommer.

Vi må få bestilt stein også etterhvert men tror ikke det blir før til høsten siden grava må "sette seg" før den kan plasseres der.

Rart at ene barnet mitt skal ligge på et gravsted istedenfor hjemme hos oss i lekegrinda...det tror jeg aldri jeg kunne forestilt meg.

Men for å være helt ærlig føles jeg nærmere deg når jeg er hjemme enn når jeg er på gravstedet, du var ikke i kroppen din når du ble lagt her og det er faktisk fint å tenke på. Vi gravla ikke deg, Samuel, bare skallet ditt.


5 kommentarer:

  1. så fint du har pyntet på graven til lille samuel<3varme klemmer til deg.

    SvarSlett
  2. <3 Nydelig og trist..varme tanker til deg og familien din..

    SvarSlett
  3. så fint.. du skal nok se at de vil blomstre i sin nydeligste kraft lenge og dere og lille samuel vil få glede av de lenge.:)

    SvarSlett
  4. Det er bare så feil å begrave sitt barn, fullstendig feil. Synes dere hadde gjort det fint hos Samuel. Vi fikk satt ned gravstein etter 5 måneder, vet ikke hvor lang tid det tar "å sette seg", men det var godt å få den på plass. Det er liksom et "hinder" på veien man må over. Det er mange hindere, og når man er over de så er det liksom så godt å få det overstått også, selv om det på samme måte er ganske vemodig også. Sender deg en klem <3

    SvarSlett
  5. Dette vil bli noen flotte liljer <3
    Ord er fattige!
    Klem

    SvarSlett