søndag 11. mars 2012

Minnealbum

Ville bare innom å si at jeg har laget minnealbumet om deg nå vennen. Har ikke fylt ut med tekst og pynt enda men fått inn bilder, tegninger, kort, avisutklipp og sånt...
Var veldig tøft å lage det, grein i flere timer i strekk så tok lang tid...men deilig å få det gjort. Nå er det bare å bla i det så vips er jeg sammen med deg igjen.

Lurer på hvordan du har det akkurat nå...et sted er du nå..i en parallell verden. Tenker mye på hvor mye glede storebroren din gir oss hver dag...klemmene, latteren, alt det morsomme han sier og gjør...alt vi aldri fikk oppleve med deg. Det er trist å tenke på...savner deg skatten min.

3 kommentarer:

  1. Det er så forferdelig trist.

    SvarSlett
  2. har sittet her og lest bloggen din nå. sitter med tårer i øynene.så trist at dere mistet deres skjønne lille gutt.
    kan ikke forestille meg å miste sitt eget barn. vi har 4 barn,og vår minste jente er 12 uker.hun ble født 9 des.vi var selv på sykehuset og var innlagt med henne i kun 3 dager pga hun var forkjølet og pustet dårlig. hun lå på intensiven i 1 døgn. husker selv hvor redd vi var for henne,selvom vi visste hun ville bli frisk. hun var kun 6 uker. hun ble lagt inn dagen etter begravelsen til min pappa som døde uventet. jeg skjønner nå hvor redd dere måtte være og hvor mye dere har opplevd.sender dere en god klem og tenner et lys for deres vakre gutt samuel.hilsen hege venger

    SvarSlett