torsdag 27. oktober 2011

Healing-time nr 2

Var til healing igjen rett før jeg dro inn til Oslo. Var ca 36 uker på vei når jeg fikk den. Første gangen jeg var var i beg av juli tror jeg og da var jeg vel 22 uker eller noe sånt?

Hun healet først meg i ca 10 minutter ved å legge hendene sine på panna mi, var avslappende og deilig.

Etterpå når jeg minnet henne på at jeg først og fremst var der pga lillegutt healet hun han ved å legge hendene på magen min. Hun ble fort veldig slapp og satt med hodet i fanget omtrent. Virket som hun ble fysisk sliten/dårlig. Jeg spurte henne om det gikk bra med henne og hun sa at hun hadde en smerte i høyre armen sin og at hun kjente at det skjedde en hel masse. Hun sa at det ikke var ofte det skjedde SÅ mye under en behandling og at hun trodde kanskje det kunne være at det foregikk kirurgisk healing som hun trodde kunne skje ved hjelp av engler og kraft fra oven og at hun hadde opplevd det noen få ganger før.

Jeg spurte om hun mente at det faktisk gikk an å heale et hjerte friskt og hun sa at hun trodde på det ja men at hun selvfølgelig ikke hadde noe vitenskapelig belegg for å si det.

Hun sa videre at hun fikk veldig gode følelser for lillegutt og ikke merket noe negativt i forhold til han...noe jeg tolker dithen at det vil gå bra med han. Jeg har den samme følelsen.

Da er det bare å vente å se hvordan han er med tanke på diagnose og styrke når han kommer til verden- gleder meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar