fredag 27. juli 2012

Ting begynner å bli fjernt..

Alt som skjedde i vinter begynner å føles så lenge siden. Det er deilig å komme seg litt ut av alt det vonde men det fører jo også til at det som var godt blir fjernere. Tiden da jeg var tobarnsmamma med to levende barn virker så lenge siden, det var bare et blaff sammenlignet med hvor lenge jeg har vært mamma til en.

Men det går opp og ned, det har vært ferie og mye som har skjedd så da blir hverdagen skyvd litt til siden, den er nok kjapt nok tilbake. Men som alltid gleder jeg meg litt til hverdagen igjen, å bare være alene med meg og mitt noen timer om dagen er veldig deilig...tenke litt på Samy-gutten min og huske alle hans små særegenheter.

3 kommentarer:

  1. Er så glad det langsomt blir lyst igjen i livet ditt :) Ønsker deg altgodt og en deilig sommer! klem :)

    SvarSlett
  2. Hello, I think your website might be having browser
    compatibility issues. When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has
    some overlapping. I just wanted to give you a quick heads
    up! Other then that, great blog!

    Here is my website ... natural cellulite treatment

    SvarSlett
  3. What's up, I want to subscribe for this webpage to take hottest updates, therefore where can i do it please assist.

    Also visit my webpage; home cellulite treatment

    SvarSlett