fredag 4. mai 2012

Samuel 1/2 år idag

Enda en fredag, denne gangen den 4.mai og du skulle vært 6 mnd. Jeg husker Sakarias fikk de første fortennene sine når han var 6 mnd, da stakk de frem og han så med en gang mye eldre ut. Så begynte han å slepe og åle seg fremover på denne tida, iløpet av få dager med øvelse kom han seg dit han ville omtrent. Du hadde sikkert hengt litt etter pga alt du hadde vært gjennom, men kanskje ikke så langt unna likevel?
Umulig å vite nå.

Hatt en tung trykkende følelse i kroppen i hele dag. Som om jeg har lyst å grine men ikke orket begynne. Var en tur på grava di. Har hatt litt dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde vært der på ei stund så idag følte jeg at jeg bare "måtte", ikke av plikt men av følelsen av at jeg måtte opp dit. Hadde vært i byen litt før og kjøpt noen småting som jeg pynta litt med, ble fint. Så tenkte jeg på tiden vi hadde fått sammen, gråt noen tårer og savnet deg- trykket jeg hadde kjent hele dagen forsvant og når jeg gikk derfra var det med en bedre følelse i kroppen enn når jeg kom- fuglene kvitra og kirkegården var helt nydelig- og der du er er det enda nydeligere.


Samuel ca 7 uker


Sakarias ca 8-9 uker


Sakarias 6,5 mnd


6 kommentarer:

  1. legger bare inn en liten klem til deg her idag jeg - ord blir så fattige - vakre gutten din!
    GOD klem fra Ingunn <3

    SvarSlett
  2. Sender deg mange gode tanker og klemmer. Merkedager er fryktelig tunge.. <3

    Men så utrolig like de var, to helt perfekte og flotte gutter. <3

    SvarSlett
  3. nydelige gutter og så like <3 ville bare legge igjen en klem ..<3

    SvarSlett
  4. Vil bare gi deg en klem, du nydelige mammaen.

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har! Sterkt å lese, og så uendelig trist. Kom over bloggen tilfeldig, via via.. Jeg er selv englemamma til ei lita jente, hun døde 3 dager før termin. Sender en god klem! Hilsen Helene

    SvarSlett
  6. ♥ Man ser godt at de to er brødre ja! ♥ Nydelige gutter begge to! Man vil vel for alltid tenke på hvordan ting hadde vært vist ikke.. Mange klemmer til deg!

    SvarSlett