torsdag 5. april 2012

Nattverd

Idag var jeg og pappa i Justvik kirke på skjærtorsdags-gudstjeneste. Det var Ivar Nicolaisen som var prest, han som var prest i begravelsen din. Det er rart hvordan alt av budskap plutselig "treffer" på en ny og dypere måte enn før. Uansett hva det er snakk om føler jeg at jeg kan knytte det til det å miste deg. Så det ble en tøff opplevelse og en konstant kamp mot tårene. Men det var mest av alt fint.

Det var også nattverd og tenning av lys og det var fint å kunne gjøre det, mange år siden sist.

Snakket litt med presten etterpå, han hadde tenkt mye på oss og spurte hvordan det gikk og sånn, veldig godt å vite at han tenker på oss. Han sa at døren alltid var åpen og at det var bare å ta kontakt dersom vi trengte å snakke med noen.

Her er et bilde av deg på dåpsdagen din når vi ikke ante hva vi hadde i vente...



4 kommentarer:

  1. hei sally. satte meg ned og leste gjennom bloggen din i dag. trist men nydelig fint. tenker på dere <3

    SvarSlett
  2. <3 Dere er i mine tanker hver dag <3

    Klem Kat

    SvarSlett
  3. Du skriver så bra Sally. Umulig å ikke bli rørt.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din mitt i min søken etter inspirasjon til å pynte opp sengegavlen vår. Jeg skjønte fort at jeg bare måtte lese gjennom alle innleggene dine, og nå når det er gjort, måtte jeg bare legge inn en liten hilsen. Pynt og interiør ble plutselig veldig lite viktig, og det var både vondt og fint å lese din historie. Alle gode tanker til deg og familien din, håper dere finner mening i hverdagene selv om dere alltid vil ha en bunnløs sorg i dere. Varm klem og gode tanker <3

    SvarSlett