tirsdag 19. mars 2013

Har ikke glemt deg- tvert imot

Hei vennen min

Har ikke skrevet her på lenge. Etter at lillesøster kom har vi hatt hendene fulle med alt som skal gjøres så det er først de siste ukene vi har tid til å se litt på tv/pc'n på kveldene. Og så har jeg prøvd å fokusere på henne og kjenne på de gode følelsene over å ha fått ei frisk lita jente inn i familien vår.

Tenker på deg like fullt hver eneste dag men prøver å ikke gå altfor dypt i tankene for da blir jeg bare så lei meg igjen. Vil være litt lykkelig nå kjenner jeg, føler at jeg fortjener det og vet jo at du ville ønsket det for meg. Men nå når hun rundet 8 uker var det ekstra tøft å tenke på at du skulle også rundet 8 uker den fredagen der...den kvelden skulle du lagt i vugga og våknet til en ny dag, slik som hun gjorde.

Det er urettferdig og det er vel den følelsen jeg sitter igjen med, at du fortjente noe bedre enn det du fikk Samuel, du fortjente livet- et godt liv. Alt du hadde vært gjennom for å så dø, brutalt.

Igår var presten som begravde deg her på dåpssamtale. Er så deilig å ha en ny baby å kose med, setter enormt pris på henne og at jeg er så heldig som kan være mammaen hennes. Hun lignet mest på Sakarias i starten men nå ligner hun minst like mye på deg. Alle dere tre barna ligner på hverandre uten å være så veldig like, det er noe i dere som er felles og som forteller oss at dere er våre barn.




Sakarias


Samuel


Nellie

Sakarias






Samuel


Nellie


Våre tre nydelige barn :-)

4 kommentarer:

  1. Ja, ser de ligner ja! Skjønningene..

    SvarSlett
  2. Thanks in favor of sharing such a fastidious opinion, paragraph is fastidious, thats why i have read it
    entirely

    my website - laser cellulite treatment

    SvarSlett